۱۶ مهر ۱۴۰۳، ۱۵:۲۳

نماینده مردم کاشمر در مجلس شورای اسلامی اعلام کرد؛

پیگیری تسریع در تصویب تعرفه های بخش دولتی دامپزشکی

پیگیری تسریع در تصویب تعرفه های بخش دولتی دامپزشکی

کاشمر- نماینده مردم کاشمر، بردسکن، خلیل آباد و کوهسرخ در مجلس شورای اسلامی گفت: مصوبه تعرفه‌های بخش دولتی دامپزشکی که از سال ۹۱ تغییر نکرده در کمیسیون برنامه و بودجه پیگیری می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام جواد نیک بین ظهر دوشنبه با حضور در شبکه دامپزشکی کاشمر در جمع کارکنان این اداره اظهار کرد: کارمندان شبکه بهداشت کارکنان شبکه دامپزشکی در حوزه امنیت غذایی با موضوعی سر و کار دارند که رابطه مستقیم با سفره مردم دارد که قطعاً با خطراتی این کارمندان مواجه هستند که احتمال درگیر شدن با بیماری‌ها زیاد است.

نماینده مردم کاشمر، بردسکن، خلیل آباد و کوهسرخ در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: کارمندان شبکه دامپزشکی جهادگران حوزه امنیت غذایی هستند.

وی افزود: کشور ما باید در دو عرصه استراتژیک امنیت غذایی و حوزه امنیت دفاعی خودکفا باشد.

نیک بین بیان کرد: در حوزه امنیت غذایی که متولی آن دامپزشکی است تلاش‌های مثمر ثمر داشته که باید همه مسؤولان کمک کنند حقوق و مزایای کارکنان این حوزه را بهبود بخشند.

نماینده مردم کاشمر، بردسکن، خلیل آباد و کوهسرخ در مجلس شورای اسلامی در ادامه به تعرفه‌های بخش دولتی سازمان دامپزشکی اشاره کرد و افزود: این تعرفه‌ها از سال ۹۱ تغییر نکرده و از جایی که بخشی از مزایای پرسنل دامپزشکی از این تعرفه‌ها تأمین می‌شود در کمیسیون برنامه بودجه به صورت جد پیگیری می‌کنیم که تعرفه‌های جدید مصوب و به نتیجه برسد.

کد خبر 6249746

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha